tirsdag 14. januar 2014

Here we go!

Da har vi faktisk gått med ring på fing i en måned allerede! Tida flyr! Snart er vi mann og kone - wohoo! :) Innen den tid er det mye moro som skal planlegges og mye spennende som skal ordnes. Og det skal denne bloggen få bli med å dokumentere! Jeg gleder meg! Tror vi får det utrolig gøy i tiden fremover. Min fine, kommende mann er jo ikke akkurat vanskelig å samarbeide med, og jeg håper ikke jeg er heeelt krise selv heller, så jeg tror vi klarer oss veldig fint på veien frem mot drømmebryllupet.

Noen ting er allerede bestemt, blant annet at vielsen blir i Vegårshei kirke. Det er kirken på hjemstedet mitt og det er en kirke hvor jeg har hatt mye tilknytning til i oppveksten. Jeg har spilt piano der på ulike tilstelninger, jeg har vært med i ungdomsarbeidet der, vi har hatt både min og min søsters konfirmasjon der, og min kjære pappa ble gravlagt i den kirken. Per og jeg har også hatt både tøffe og flotte opplevelser sammen der i løpet av det siste året,  og det gjør jo at man får et spesielt forhold til stedet. Så det føles absolutt veldig riktig å ha vielsen der.
Vi har satt en midlertidig dato for den store dagen; 20.juni 2015, så får vi se hvordan det går med både pengesparing og alt det praktiske rundt bryllupet.

Når det er sagt, så er jo det viktigste oppi all planleggingen det at vi har sagt ja til hverandre, ja til å elske hverandre og ja til å leve sammen resten av livet. DET er kult, det! Vi er heldige! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar