fredag 17. januar 2014

DIY-bryllup

Innimellom skole, jobb og litt av hvert annet så blir det tid til litt bryllups-googling. Vi har allerede sett på litt på lokaler, dekorasjoner, kjoler (kanskje mest jeg og Helene som er kjolefantomene da.. Hihi..) og litt av hvert annet også. Det er veldig artig å se hvordan folk har planlagt og utført bryllupet sitt, og det er gøy å få litt inspirasjon. En ting jeg har falt litt for er DIY; Do it yourself! Det finnes en drøss med blogger og andre nettsider hvor man kan få gode idéer til hvordan man kan gjøre og lage ting selv.
Jeg vet at tida frem mot bryllupet kommer til å fly av gårde, men jeg håper vi får brukt tiden godt og at vi kan kose oss med forberedelsene uten at det blir stress. Kanskje klarer vi å lage litt småting selv også? Panduros fine katalog kom i posten i dag, så nå skal jeg sette meg ned og få enda litt mer inspirasjon!

Ellers har vi faktisk litt andre ting på plass også! To flotte forlovere er i boks; takk til Katharina og Nils! En flott brudepike har vi også fått: Helene! Hun kommer nok til å bidra på bloggen her også etterhvert - bare å glede seg! :)

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar